Dokładamy wszelkich starań, by oferowane za pośrednictwem sklepu Decolovin.pl produkty spełniały oczekiwania wszystkich, nawet tych najbardziej wymagających Klientów. Jeśli mimo tego zamówiony w naszym sklepie towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest wadliwy, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Reklamacje
Decolovin Sp. z o.o. przez okres 2 lat jest odpowiedzialna z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
- W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego produktu z umową konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy wypełnić "Druk reklamacyjny" - pobierz formularz lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żadanie usunięcia wad i przesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą tradycyjną na adres do korespondencji podany w Regulaminie. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie.
- Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji poinformujemy konsumenta o stanie realizacji reklamacji i zaproponujemy rozwiązanie.
- Po uwzględnieniu reklamacji Decolovin Sp. z o.o. zwróci konsumentowi koszty związane z reklamacją poniesione przez konsumenta.
Szczegółowe warunki reklamacji są zamieszczone w
Regulaminie.
Zwroty
Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Prosimy w tym celu o złożenie
"Oświadczenia o odstąpienia od umowy" - pobierz formularz.
- Bezpośredni koszt zwrotu produktu ponosi konsument.
- Przesyłka zwrotna musi być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.
- Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia procedury zwrotu i adresu przesyłki.
Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy są zamieszczone w
Regulaminie.