Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by oferowane za pośrednictwem sklepu Decolovin.pl produkty spełniały oczekiwania wszystkich, nawet tych najbardziej wymagających Klientów. Jeśli mimo tego zamówiony w naszym sklepie towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest wadliwy, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
 

Reklamacje

Decolovin Sp. z o.o. przez okres 2 lat jest odpowiedzialna z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

  1. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego produktu z umową konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy wypełnić "Druk reklamacyjny" - pobierz formularz lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żadanie usunięcia wad i przesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą tradycyjną na adres do korespondencji podany w Regulaminie. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie.
  3. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji poinformujemy konsumenta o stanie realizacji reklamacji i zaproponujemy rozwiązanie. 
  4. Po uwzględnieniu reklamacji Decolovin Sp. z o.o. zwróci konsumentowi koszty związane z reklamacją poniesione przez konsumenta.

Szczegółowe warunki reklamacji są zamieszczone w Regulaminie.

Zwroty

Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Prosimy w tym celu o złożenie "Oświadczenia o odstąpienia od umowy" - pobierz formularz.

  • Bezpośredni koszt zwrotu produktu ponosi konsument.
  • Przesyłka zwrotna musi być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.
  • Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  • Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia procedury zwrotu i adresu przesyłki.

Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy są zamieszczone w Regulaminie.